
Oricine detine un site web, isi doreste foarte multa atentie, ca de exemplu, sa apara in printre primele pagini al unui motor de cautare. Orice antreprenor isi doreste sa poata intrece alte pagini si sa fie mult mai bun decat concurentii sai. Pentru un site web de succes, trebuie folosite cele mai bune fotografii, cea mai buna grafica, videoclipuri si animatii. Apoi, trebuie gasit cel mai bun redactor pentru scriere articole. El ar trebui sa scrie orice are legatura cu subiectul site-ului web. Aceste elemente sunt foarte imporante pentru un continut de succes al unei pagini web.
Puterea cuvantului este neintrerupta, mai ales pe internet, intr-o lume ce este din ce in ce mai inundata de stimuli vizuali. Cuvintele ofera site-ului cea mai mare atentie de care are nevoie. Fara cuvinte cheie, site-ul nu poate fi gasit. Acest lucru se aplica chiar si cautarii de imagini . Deoarece motoarele de cautare cauta termeni ce au sens intr-un context.
In plus, motoarele de cautare se uita intotdeauna la reactiile oamenilor. Daca dau click, in alta parte decat pe pagina principala, este un semn rau. Daca, pe de alta parte, oamenii fac click pe link-urile din text, Google va observa ca site-ul poate face ceva bun. Sfaturile pentru textele web de succes trebuie, prin urmare, sa faca fata a trei provocari intr-o maniera directionata: sa inspire oameni, sa convinga motoarele de cautare si sa creeze un ansamblu perfect semnificativ in structura unui site web. In plus fata de arta redactorului, exista in mod ideal un design web grafic si tehnic excelent. Cand toata lumea si-a facut temele, ar trebui sa ramana putin mai mult decat reglarea fina pentru SEO.
Continutul bogat inseamna calitate, nu cantitate. Google considera ca este bine, daca exista continut de inalta calitate si unic, adica nu este copiat. Wikipedia apare, de asemenea, adesea pe prima pagina cu rezultatele cautarii de pe Google, din cauza a aproximativ 2 milioane de articole. A avea o structura infailibila pentru continutul site-ului web, face parte din activitatea de redactare. Numele si structura meniurilor si submeniurilor trebuie sa fie cat mai intuitive de inteles, mai clare si mai logice. Aceasta zona nu este un loc de joaca pentru originalitatea lingvistica gresita. Acelasi lucru se aplica intregii ierarhii de titlu.
Teasers-urile sunt la fel de importante pentru texte, precum testul pentru cumpararea unei masini, in special pentru textele mai lungi. Titlul a atras atentia, acum creierul trebuie sa-si faca treaba. Trebuie sa existe cateva randuri, propozitii scurte, una sau doua afirmatii centrale cat mai grafice posibil. Oricine a pus o intrebare pe Google doreste mai intai un raspuns la acest lucru. Textul catre motorul de cautare trebuie sa indice la prima vedere ca raspunsul este aici. Deci, atunci cand textul este scris, se va lua in calcul, intotdeauna perspectiva unui intrebator. Pestelui trebuie sa-i placa viermele, nu pescarului. Oamenii nu au nevoie de auto-promovare, au nevoie de informatii utile. Pe masura ce site-ul web creste, se va continua atentia pe lucurile de mai sus.