
Nu oricine este facut pentru a deveni un content writer. Este adevarat ca 99% dintre oameni stiu sa scrie si sa citeasca, dar in teorie, nu toata lumea poate deveni un content writer bun. Exista anumite tehnici speciale folosite pentru a putea aprofunda aceasta meserie. Spre deosebire de alte locuri de munca independente, majoritatea sustin ca oricine poate scrie continut. Dar asta nu este adevarat.
Scrierea continutului este o abilitate ce se invata si se dezvolta in timp. Scriitorii buni petrec mult timp cercetand produsele clientilor lor in timp ce construiesc un portofoliu cu o varietate de stiluri. Doar cunoasterea a ceea ce este optimizat, recunoscut si prioritizat de Google sau de alte motoare de cautare este o slujba cu norma intreaga. Scrierea continutului inseamna scrierea intr-un mod specific pentru un anumit public. Ceea ce nu este usor.
Exista cateva lucruri principale ce trebuie luate in considerare pentru a fi un bun scriitor de continut. Cu ajutorul acestora, cititorii vor continua sa citeasca textele date. De asemenea, este foarte important de a vorbi cu vocea clientului.
- Internetul joaca un rol din ce in ce mai important in viat ade zi cu zi, iar content writing-ul bun a devenit un atu din ce in ce mai valoros. Continutul bine scris pe site-urile web sau aplicatii poate fi crucial pentru succesul sau esecul unui start-up. Valoarea marketingului de continut (atragerea si retinerea clientilor prin crearea de continut relevant si valoros) este acum vazuta la nivel global ca o alternativa fiabila si consecventa la publicitatea platita.
- Continutul unui site web este vocea marcii . Aceasta voce transmite mesajul si valorile marcii catre potentialii clienti . Prin urmare, este important ca scriitorul sa stie cu cine vorbeste, despre ce se vorbeste si cum sa raspunda nevoilor cititorilor. Deci, un scriitor de continut trebuie sa aiba in vedere atat publicul, cat si compania atunci cand scrie. El construieste podurile dintre cele doua, sta la baza valorii companiei si confirma faptul ca acea companie este cea mai buna din industria sa.
- Apare momentul solicitarii unui loc de munca in care meseria este de a fi un scriitor independent si de a scrie continutul unui site web, buletin informativ sau blog. In acest moment al procesului de aplicare, cercetarea este esentiala . Este o linie fina. Scrierea de anecdote amuzante pe un site web, ce comunica de obicei pe un ton mai serios cu clientii sai, nu va ajuta in a obtine slujba. Dar, in schimb, ajuta in a face textul mult mai atragator.
- A vorbi cu vocea potrivita este important pentru potentialul client. El are nevoie de cineva ce poate incepe sa lucreze imediat si nu are nevoie de nici o pregatire pentru a sti sa vorbeasca cu vocea companiei. Se poate face cu usurinta cercetarea in avans si se poate alege tonul dorit. Apoi se va putea lucra la dezvoltarea de sugestii pentru modificari . Acest lucru arata clientului faptul ca propria persoana, va fi persoana potrivita pentru acel loc de munca.