About the author : admin

Optimizarea SEO sau a motorului de cautare are ca scop, ca propriul continut relevant sa apara in pozitii proeminente. In plus, fata de pozitie (clasare), este crucial cat de apropiata este potrivirea dintre termenul de cautare selectat de utilizator, afisarea rezultatului cautarii (fragment) si relevanta paginii de destinatie. Optimizarea motoarelor de cautare este durabila daca utilizatorul isi poate rezolva in mod eficient sarcina (finalizarea sarcinii) pe site.

Prin urmare, obiectivul SEO nu este doar sa fie pe primul loc. Optimizarea motoarelor de cautare isi propune sa fie reprezentata in interogarile de cautare relevante, cu pagini relevante in pozitii bune in motoarele de cautare relevante . In afara de Google, aceste motoare de cautare pot fi si motoare de cautare precum Bing, Yahoo sau Yandex, dar si motoare de cautare specializate precum Amazon (cautare de produse), Indeed (cautare de locuri de munca) sau Trivago (cautare de hoteluri). Acele articole seo sunt destinate sa motiveze utilizatorul sa faca click pe rezultat, cu scopul de a indeplini asteptarile utilizatorului in ceea ce priveste continutul termenului de cautare, textul si continutul site-ului web. Conditia preliminara este accesul clar si fara echivoc la intregul site web relevant, care este pregatit in mod optim pentru utilizatori, indiferent de dispozitiv ( compatibil cu dispozitivele mobile) .

Optimizarea motoarelor de cautare ( S earch E ngine O ptimization –  SEO ) este o ramura a marketingului motoarelor de cautare (Search Engine Marketing – SEM ). Cea de a doua subzona in marketing (SEM) este un motor de cautare de publicitate ( S earch E ngine A dvertising – SEA ), cum ar fi Google Ads sau plasarea de anunturi Bing. De obicei, cineva incearca sa ajunga la utilizatorii ce au o nevoie foarte specifica prin intermediul motoarelor de cautare.

Tema optimizarii motoarelor de cautare este foarte importanta pentru propria persoana si pentru multe companii. Utilizatorii ce vin prin intermediul motoarelor de cautare au de obicei un nivel ridicat de motivatie, pentru a atinge obiectivul dorit. In cele din urma, utilizatorii au introdus o interogare de cautare ce i-a adus pe site-ul web personal. Pentru multe companii, motoarele de cautare sunt cea mai importanta sursa de interogari de cautare generice pentru a aduce utilizatorii pe propriul site. Aceasta inseamna ca SEO este adesea cel mai important canal pentru achizitionarea de noi clienti. Google Ads are un model de facturare variabil (cost-per-click). Optimizarea motoarelor de cautare nu este gratuita, dar difera sub forma facturarii, ce este in mare parte legata de proiect.

Optimizarea durabila a motorului de cautare duce, de obicei, la intalniri durabile. Odata ce a fost atinsa o pozitie pentru un termen de cautare, este de obicei foarte stabila daca optimizarea motorului de cautare a fost construita intr-un mod durabil si orientat catre utilizator. Potrivit unei recenzii actuale, zalando.de, de exemplu, a fost numarul 1 pentru termenul „rochii de vara” inca din 6 februarie 2017.

SEO este probabil cel mai important canal de marketing digital. Pe langa aspecte precum numarul de sesiuni, rata de conversie a utilizatorilor care vin pe propriul site printr-un motor de cautare este de obicei foarte mare.

About the author : admin

Leave A Comment